naken om baken..........not

träningen gick helt okej och jag tror att jag kan ha smittat ner honom, för han var nämligenlite snorig ;) ifall ni ville veta. hahahaha.

när jag kom hem igen och var på väg in i duschen sa mamma att hon hade tappat ner en "pinne" från ballkongen som hon ville att jag skulle gå och hämta. så jag gick ut på gården gick runt huset och sen in igen iklädd endast ett linne, trosor och ballerina skor. man måste ju bjuda på sig själv ibland, right?  dock var antalet personer ute fler än förväntat.......


imorgon åker alla utom jag till mora för att spela cup. känns ganska surt att missa det, det är ju inte bara matcherna som är tråkiga att missa utan hela grejjen, bussresorna, allt fika (och de kan jag lova er att det finns det gott om), domäkliga komunal godisarna, vattenflaskorna, allt vi gör mellan matcherna, den äkliga skolmaten och så vidare..  men sen när jag tänker på vad jag själv ska ha för mig under hela helgen så känns allt väldigt bra :)
 jag önskar er LYCKA TILL som bara den! 
om ni vinner så lovar jag med att göra det :)



  

Kommentarer
Postat av: johanna

bäst för dig att du vinner, det är enda godkända för att du inte följer med. du kommer vara saknad din fis.

2008-04-24 @ 23:10:55
Postat av: Johanna

hahahhahaha, linne och trosor, det är modigt skink!

2008-04-25 @ 07:26:06
URL: http://missg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0