och lite till

kvällen fick spenderas hemma. har kollat på stomp the yard, som enligt mig är en bra film :) har sett den en gång förut men det var ett tag sen.  nu ska jag fixa lite saker tills imorgon och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på oth och sen sova är galet trött :O och det är as varmt i mitt rum. bra o veta liksom.


och nyss förlorade mitt kära lag med 4-0. men dom kom iaf tvåa i gruppen så det var bra tycker jag :) 

-------
 och bara för att jag inte har så mycket att skriva just nu så blir det en dagens, enjoy..

dagens vill ha: imorgon
dagens klädsel: mjullisar och vaksala tröja i stallet och hemma shorts och djurgården tröja
dagens smink: nada
dagens frisyr: toffs
dagens händelse: måste varit vattenkriget
dagens låt: a drop in the ocean
dagens saknad: ollebolle
dagens dummaste:  inget.. eller?
dagens drog: monarch då
dagens tråkigaste: kvällen antar jag
dagens roligaste : tjejorna
dagens dryck: cola
dagsens köp: inget, fick hårfärg om de räknas?
dagens lunch: toast i stallet
dagens godis: från stallet och sen geisha
dagens humör: på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0