onsdag

provet idag gick nog super bra, tror jag iallafall! (A) så nu är det överstökat och det är bara att börja kämpa med svenskan. som jag inte fattar någonting av :/ men jag tror inte det är meningen att jag ska göra det heller. det ända ig jag fått på ett prov var på ett svenska prov såklart, och jag kan ju inte stava så bra heller och jag suger på att skriva och hatar att läsa. så svenska är nog inget ämne för mig...

och idag svullnade mitt ena finger upp helt utan anledning :( ifall ni ville veta :D

nu ska jag väl se om jag lyckas få in lite svenska i huvudet ialla fall, man kan ju alltid hoppas :)
sen ska jag åka och träna och kanske att jag följer med sofie på fotbolls match efter det, det får vi se sen!

vi kanske ses'

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0