onsdag

for till stockholm kl nio imorse och for hem igen halv fyra! då var vi rejält trötta och hade hunnit med en hel del så då fick det vara nog! jag begav mig snabbt hem och hämtade min väska och åkte vidare till allians där sofie och johanna var. vi satt och kollade på lamkött i några timmar innan vi skulle spela. spelade mot tiunda, och det blev vinst med 11-2! känns ganska surt att jag inte gjorde något mål. menmen :)
 nu sitter jag här och darrar som satan i mina armar och om jag pratar darrar rösten, jag vet inte om det beror på överdos eller ingen mat? jag tror på det första.

nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon :) har en full dag framför mig! 
godnatt'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0