plugg och värk

pluggat ganska mycket, eller mycket för mig iaf. för judan var det väl bara en bråkdel :O
har kollat lite på oc också och nu sitter jag här med en jävla huvudvärk och ska snart hoppa in i duschen. har ont i min arm nu med, som vanligt nu då.. det börjar spåra nu, jag kan inte äns öppna en dörr utan att det gör ont.. blir as sur på sjukhuset med som aldrig kan höra av sig om en tid fast vi har bett om att få en flera gånger :S är dock lite rädd för att komma dit, för jag kommer förmodligen såsmåningom vara tvungen att operera mig :O
men det tar vi då!


duschen nu, sen oc!
vi kanske ses'

Kommentarer
Postat av: johanna

jag MÅSTE kidnappa din häst, du MÅSTE med till mora. annars lägger jag mig ute i sävja skogen och gråter ihjäl mig!

2008-04-10 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0