sol :)

jag tror faktiskt att jag fick lite färg på mina armar efter att jag satt på ballkongen. eller så är det som jag inbillar mig? .. men min mamma höll faktiskt med!

ska snart åka ner på stan och möta upp bästaste sofie för att sedan fortsätta färden mot sävja. hon ska dömma 92ornas match och jag ska titta på och skratta åt henne :) och sen är det dags för vår egen träning!
även fått reda på att jag förmodligen kan få tillbaka 500 spänn för cupen. men resten då? måste nog trots allt följa med..
btw, helt random här om dagen började min mamma säga fisen istället för sofie när hon pratade om henne, haha jag tyckte det var ganska kul :D

hejhoppgummisnopp'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0