söndag

gårdagen började hos frida kl fem, det bjöds på mat och efterätt, hon öppnade paket, vi köre "jag har aldrig" (hon fick sånna kort), lekte någon musik lek osv. vid halv tio snåret begav jag, johanna, hannalisa och tove oss vidare ner på stan, där vi blev blåsta av en pundare, för att sedan åka till årsta och häcka lite. när det började bli lagom kallt begav vi oss till stan igen, då hade både tove och HL lämmnat oss. jag och johanna tog ett natt mål på donken och sedan gick vi vidare till nisse och kollade på långben! vid halv tre begav vi oss hemåt igen. enligt mig var det en lyckad kväll :)

imorse väckte mamma mig kl 12. tog det lite lungt, kollade på tv och så. sen åkte vi ner på stan och köpte hallmöbler :P och resten av dagen har spenderats vid datorn (A) och sen kommer min lekkamrat.

vi kanske ses'

image177 image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0