söndag

ända sen elvira kom hit har jag vart i full gång, och nu är jag iprincip helt död. vi har bland annat pressat troll, spelat spel, lekt i lekparken, och jag fick knappt plats i gungan, är inte det deprimerande så säg, jag börjar verkligen bli gammal :( runt åtta igår kväll flydde jag ut för att få lite lugn och ro. träffade en kompis på stan och gick hem och kollade på film. begav mig hemmåt runt tolv!

och idag vaknade jag av skrik och liknande runt halv nio? mysigt tänkte jag, försökte tappert somna om i två timmar men lyckades inget vidare då det inte var tyst här hemma för fem öre, så det var bara att bege sig upp.  vi åkte till ikea, jag fick frukost och så shoppades det såklart lite gran. och nyss åkte dom hem igen, nu har jag skavsår i öronen..

vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0