söndag

dagen vi alla längtat efter :D   haha
alltså tävling på UPK idag :)
startade i första klassen med rowan men vi vägrade ut oss.

sen andra klassen med monarch och vi kom bara några platser utanför placering. och sen i lag klassen gick det jätte bra så vi kom till omhoppning och då fick jag dock ett stopp men laget hamnade på en 3de plats (av 13 lag) :)

och slog mitt knä när jag red, så de blödde igenom byxan och det  värker det så in i helvete :/ gör as ont när jag går med. men det är väl smällar man får ta antar jag?   


och frötuna förlorade semifinalen med 3-1, så nu är mina kära vännor på väg hem!


nu är det bara börja tagga till sista april!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0