tisdag

och nu slipper man lacka!

Söndagen: det var tävling i jälla. och det gick bra trotts att vi vägrade ut oss :b jag är nöjd endå :) Och Tim var på tävlingen (hästen som jag ramlade av när jag fick min armskada), kul att se honom igen! resten av dagen spenderades hemma med lite fixande och så!
Måndagen: tillbaka till skolan igen och det var inte alls fyskam! ganska kul faktiskt :) gjorde inte mycket alls efter skolan, pluggade lite psykologi bara!

efter skolan idag åkte jag ner på stan och köpte en vår jacka! tror att den kommer bli jätte bra, är jätte nöjd med den! nu ska jag gå ut och sätta mig på ballkongen (för fösta gången) och plugga psykologi! är så jävla glad just nu pga vädret, helt sjukt :D

vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0