tisdag

dagen började med prov, vilket inte gick så jätte bra tror jag.. sen fick  jag däremot tillbaka mitt geografi prov, VG :) så nu måste jag få det på nästa med, så ska jag nog tänkas få ett VG i betyg!
efter skolan gick jag ner på stan och träffade nico, satt vid ån i några timmar och nu är jag tillbaka hemma och ska gå och koka pasta nu så jag kan äta. har endast ätit en banan och en stor macka :O så jag är hungrig nu!

efter maten ska jag träffa sofie någonstans och ungås med henne tills det är träning :)
och nu är det tre matcher på g att se fram emot! en imorgon, en på torsdag och en på tisdag! den på måndag kan jag tyvär inte vara med på (N)  dooooh

vi kanske ses'

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0