tisdag

varit på cp humör idag och känner att jag varit väldigt dryg. men som tur var så var jag inte ensam om det! ;) haha. skoldagen gick rätt segt. och på lunchen träffade jag sofie linn och johanna på willys och handlade lite tills imorgon :) det kommer bli great!
gick lite tidigare från sista lektionen och åkte och fikade på macken med pappa och kristine. satt och kollade på en dumjävel som kämpade med tomma dunkar som rasade hela tiden. as keff människa men vi fick oss en del goda skratt :D

ska packa ihop lite grejor till imorgon och så nu. jag och linn ska nämligen bosätta oss hos sofie ikväll tills på torsdag!
när jag packat och så ska jag äta (räkor, fett gott:D ) sen åka och lämna mina saker hos sofie och sen ska vi till träningen och äta fika! finns nämligen kvar endel från mora :D (Y) hur underbart är inte det?

nej hörrni, hör förmodligen av mig lite senare ikväll! ha en bra valborg det kommer jag ha :D
vi kanske ses'


valborg förra året (A)
image197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0