torsdag

skolan gick as segt idag fast jag bara har 3 lektioner :O och föresten så hade jag bara 2 idag, men var tvungen att vänta på dom andra fuckerserna eftersom vi skulle till musikenshus och kirra biljetter!
sen åkte jag direkt till stallet och åt toast och pluggade. sen tränade jag med älsklingen och var kvar där enda till typ åtta :O heeeh.
nu har jag pluggat lite mer och har gett upp nu. Men kan det väl hyffsat bra endå ;) så får det gå som det går!

BTW, JAG SKA INTE MED PÅ CUPEN OCH JAG ÄR MEGA  JÄTTE GLAD :D dock så förlorar jag (pappa) 700 spänn på det, men det är väl sånt man får ta!? ska genast anmäla mig till tävlingen istället :D fatta hur glad jag är era sepen :D mohahahahaha.

vi kanske ses'


  

Kommentarer
Postat av: Tove

vilken cup ska du inte vara med på?? våran?

2008-04-03 @ 22:55:23
URL: http://tovearwidson.blogg.se
Postat av: ingrid

aa våran..

2008-04-04 @ 18:01:23
URL: http://iingridpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0