torsdag

seg dag i skolan, jag var rastlös och ville spåra men det var det ingen annan som ville :/  :O geografi provet gick nog bra trotts allt :) det kändes helt hopplöst igår kväll men det fixar sig nog :) hade muntliga nationella i engelska idag, det gick väl helt okej, men jag vart röd i ansiktet XO haha (A) 

efter skolan åkte jag mamma och toni till ikea och åt lite och shoppade lite saker till mitt rum :) som jag ska fixa med senare. har varit och tränat nu och ska vidare till innebandyn snart! tänkte först stanna hemma men så var det ju anna som ska träna oss idag så då måste jag ju åka dit! då lär det ju ialla fall bli något av träningen :)
borde igentligen plugga ekonomi idag, men känns inte som jag gör något annat än pluggar nuför tiden så det skippas ikväll.

nu måste jag byta om!
vi kanske ses'

OCH JOHANNA OM DU RÖR MIN PONYHEST SKA JAG KUTTA DIG!  :O


Kommentarer
Postat av: Tove

om jag rör din häst då? :)

2008-04-10 @ 22:49:27
URL: http://tovearwidson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0