torsdag

helt sjukt fint väder vilket gör mig på as bra humör :D åkte från skolan vid två, efter som sara och eve dissade mig på engelskan kände inte jag för att stanna kvar och prata med okända människor så jag gick efter 5 minuter av lektionen :P åkte då ner på stan och satt på bryggan tillsammans med sofie och simon!
sen kom pappa och hämtade mig, vi åt korv och glass på ikea och sen åkte jag och tränade med älsklingen och sen var det iprinsip bara att kasta sig av hans rygg och fara vidare till allians där det vankades match, jag kom i mitten av först perioden så det blev mycket spel ialla fall! vi spelade mot nyby och förlorade med 2-5, men på tisdag så är det revanch! mohahaa. 


känns på ett sätt ganska skönt att jag inte ska med på cupen, eftersom allting jag gör endå bara är katasrof just nu!


imorgon är det fredag :D
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0