fredag

skolan idag gick rätt fort, hade bara tre lektioner och fick våra skåp som står helt off side, tycker ialla fall jag. helt fel bänk i närheten och vi kommer inte se lika mycket som vi sett tidigare år. och det kan ju inte sluta annat än olyckligt, vi får se hur det går..


sitter här i mjukiskläder och känner mig allmänt tråkig. packade nyss ur väskan från turkiet och lyssnar på en massa Jason Mraz låtar, loveli. kvällen ser mörk ut, och inte pågrund av att himlen är täckt av mörka måln utan att jag fömodligen kommer sitta hemma och bli tjock. men det kan nog passa rätt så bra eftersom det är cup imorgon och jag håller på att bli sjuk. just det, jag har ont i huvudet, lite i halsen, nyser och känner mig allmänt trött och borta. men det är väl inte konstigt då jag ständigt är omringad av canserhostande människor. och jag fick ett sms av MO om att jag inte fick bli sjuk nu, så vi säger väl att jag inte är det! :)

ha en tttrevlig kväll vah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0