lördag

jag lyckades ta mig igenom första matchen, som back! haha. och vi vann med 5-0. efter matchen åkte jag och tove hem till sofie och åt mat och kollade på youtube klipp ;) "dom snor min saft".  och sedan var det dags för match igen och då mådde jag lite sämre, yr i huvudet och kallsvettades. så höll bara ut i 15 minuter så satt jag rästen av matchen. men det gick ju det med. 4-4 blev det och därmed vann vi gruppen och spelar halv tio imorgon bitti. great! vi hoppas på att få möta tiunda så vi kan KÖTTA lite!

nu väntar jag på att krille och pärham ska komma och hämta mig. :)
ha det braaaao'

Kommentarer
Postat av: Tove

om man värmer saft, då smakar det glögg ju!

2008-08-24 @ 01:29:28
URL: http://tovearwidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0