måndag

i lördags var det 60 års kalas för bodil, rikitigt kul faktiskt när man har en släkt som den ;) vart mycket mat och dricka. och senare mot kvällen åkte jag jonna och regina in till ängelholm.

igår åkte vi hem vid kl 2, så var hemma i uppsala igen kl 8 då jag snabbt lämnade av sakerna hemma, bytte om och for vidare hem till johanna där krille och cemil hämtade oss och sedan åkte vi och plockade upp sofie med och sen åkte vi till adde där annat folk också var och spenderade kvällen där. då jag också orsakade en spricka i sofies knoge har hon fått för sig.. vid halv fyra begav vi oss hem. jag och sofie lagade mat när vi kom hem och sen sov vi :)

varit på stan och växlat pengar och nu väntar jag på pappa så ska vi åka och försöka byta hörlurarna och mobilen ;) ehe. kvällen ska sedan spenderas hos sofie för att fira henne :)
har inte så mycket tid till att skriva och därför blir det tråkiga inläggg.
vi kanske ses'



här har vi en liten del av släkten :)


Kommentarer
Postat av: ssss

du har gjort en spricka :'( din fucker !

2008-08-11 @ 16:07:05
URL: http://slundgreen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0