söndag

efter gårdagens kväll vart jag ännu mer sjuk men det var bara att pallra sig upp till kvarts final halv tio imorse. vi vann den mot tiunda, med 4-2 och hade endast 2 avbytare. rätt så bra.  sen åkte jag ut till stallet för att göra lite nytta.
sen var det dags för semifinal mot saga. jag mådde inget vidare och fick spela back igen så jag inte behövde springa alltför mycket och det gick faktiskt rätt bra! matchen slutade 2-2, så det blev straffar, där jag och olivia satte våra och vi vann med 4-3. så nu är det final halv sju.
och jag mår allt annat än bra. men har jag klarat dom här 4 matcherna så kan jag klara den sista med! :)

håll tummarna för oss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0