tisdag

var i stallet i 3 timmar och sen var jag tvungen att åka hem och äta och så för det hade jag glömt bort. men så kan det ju gå. sen kom krille hit en stund och gjorde mig sällskap :) och idag var det första träningen för säsongen så kände mig lite tvingad att åka dit så då fick jag stjuss av honom dit! :)  och träningen var nog det jobbigaste jag varit med om. började med att springa 3 km! woho, kul för en som sprungit en gång på hela sommaren ;) men jag sprang hela vägen och efteråt mådde jag piss. kallsvettades så fort jag rörde mig och mådde sjukt illa. men det var bar att bita ihop och fortsätta och eftersom vi inte alls hade sprungit mycket idag så vart det springövningar (Y) min lyckodag tror jag. efter träningen var anders så snäll så han kom och hämtade mig och sofie!
nu har jag ätit och duschat och ska packa klart nu!

turkiet väntar'

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem :

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=90600

2008-08-15 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0