torsdag

imorse var jag med jonna ute och åkte traktor, mysigt sådär på morgon kvisten ;) sen åkte jag, pappa och kattis till backen, ett tivolli i danmark. åkte världens älsta berg-ochdalbana (jonna påstår att det stavas så..) i trä, skojja inte om det skaka och var rangligt. dock hade dom bytt ut lite plankor sen sist jag var där ;) sen åkte vi även en vatten karusell, där jag var helt dyngsur efter. så efter två snabba åk åkte vi hem igen ;) värt! åkte till stensnäs där hundarna hade varit över dagen och så fyllde gunilla år så det bjöds på tårta och lite folk! :)

nyss visade jonna sin talang på att köra moppe, körde ner farmors brevlåda från stolpen, så nu är både brevlådan och mitt knä sönder. det tackar vi min gosse för :)

nu ska jag och jonna kolla på film och bli tjocka.
skåne hälsar'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0