söndag

godmorgon!
gårdagen var riktigt kul :) allt folk kom hit och det börjades grillas och ätas och det lektes lekar. och folket blev bara fullare och fullare ;) runt nio drog jag till johanna där lite andra tjejor var. efter några timmar åkte vi till fålhagen till zozzo och co. efter mycket deeptalk gick jag hem vid 4 och sov i vardagsrummet (Y) min säng var ju upptagen.
och idag har jag fått höra roliga historier om vad som hänt efter jag dragit ;) om hur fulla vissa var och hur badrumsdörren gick sönder! haha. vi har dock ingen skyldig än...

får se vad som händer idag. följer kanske med kikkan och johan till matilda och henrik. vi får se :)
nu väntar duschen.
pusshej'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0