turkiet, 40 ggr

hemma igen. jag kan sammanfatta resan som underbar. och hela allting började med att vi nästan missade flygplanet. (mindre underbart) och då menar jag verkligen att vi nästan missade det, en sekund mindre så hade vi varit döda. vi var i andra änden av arlanda när det står på tavlan att det var sista utrop eller nått sånt. och vi får springa genom hela arlanda och det var någon km kan jag lova er fick väl ungefär 40 astma attaker under den springturen och när vi kommer fram står det gate closed. ni fattar nog inte känslan, jag ville bara lägga mig ner och gråta. men det var några andra med som kom då så vi gick på och vi hann inte mer än sätta oss ner i planet innan det åkte. tänk om vi missat det..  men nu såhär i efter hand, och redan på planet så har vi haft rikigt roligt åt det ;)
väl där nere så var det sjukt varmt, och har svettats mer den här veckan än vad jag gjort samanlagt hela mitt liv, jag skojjar inte. jag brände även min läpp och det var ingen vidare känsla plus att sofie fick brännskador på sina bröst. och jag tror fan jag har det i mitt ansikte med, för det ser jätte äkligt ut :( och så vart vi varje dag attakerade av turkar. innan vi åkte hem ollade vi hela hotellrummet, 40 gånger.

bilder kommer på bilddagboken i helgen!


Kommentarer
Postat av: sss

vi olla skiten 40 gånger!!!

2008-08-20 @ 21:54:38
URL: http://slundgreen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0