lördag

att jag kollade på idol med robin igår kväll var mer som ett skämt, jag stannade istället hemma med mamma, kollade inte på idol, åt godis tills jag mådde som mäst illa och sov sedan skönare än någonsin. (tidigare än någonsin också) men jag klagar inte, en natt med 11 timmars sömn är inget man tackar nej till, och nu är jag piggare än någonsing och fit for fight för att plugga religion. yeeep, det är så min lördags dag ser ut. men jag ska även baka lussebullar tillsammans med mamma. lite sent kanske, med tanke på att lucia var igår. men vad gör det om hundra år?

vi hörs sen'


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är lucía idag :P men skolorna fira typ igår för man går ju inte i skolan på lördagar ;)

2008-12-13 @ 14:54:47
URL: http://linnlindstreom.blogg.se/
Postat av: ingrid

haha ja jag kom på det sen :D (A)

2008-12-13 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0