måndag

efter att ha sovit några timmar igår fortsatte jag och johanna dagen med att titta på innebandy matcher :) jätte mysig dag/kväll, då vi även fick sällskap av robin, sara, jenny och matilda vid vissa tillfällen.

idag var klockan ställd på 10, men eftersom sirius inte bjöd på någon final match så fick jag sova vidare och vaknade sedan kl 12! otroligt skönt. varit nere på stan med mamma och jag kom hem med lite smink, 2 linnen och vantar :) ska städa mitt rum nu som är väldigt behövligt och sedan så får vi se vad kvällen har att bjuda på :)

puss'

jag och johaanni<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst ingrid, så sjukt bra! <3

2008-12-29 @ 20:21:58
URL: http://johannafondelius.blogg.se/
Postat av: ingrid

du är en aning bättre <3

2008-12-30 @ 13:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0