söndag

en helt underbar helg och den är ännu inte slut.
den kan sammanfattas som; ett krog besök, en dag i södertälje, en kväll med robin (fick även världens finaste present :)) och idag har jag både jobbat och tävlat, två flugor i en smäll som man kan säga. så nästa helg är jag fri från tidiga mornar! loveli.

när jag kom hem idag så har jag legat i sängen hela tiden, sov i en och en halv timme och sen har jag pluggat också! var segare än någonsin när jag bestämde mig för att lämna sängen och jag var inte alls taggad på match, men efter jag pratade med johanna blev jag plötsligt mycket mer taggad :D match i kväll, allians 20.45. tiden är dock inte att skryta om, vi får väl hoppas att resultatet blir det! heehehheh..

nu ska jag dricka coka cola och tagggggggaaa!
ha deeeet'


elias oskar ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0