söndag

finns inget speciellt att säga om kvällen igår, den började hos samantha och vi for sedan vidare till norby där det vankades fest, och jag har ju varit med om roligare fester men med brudarna blir det alltid roligt! och kvällen slutade sedan upp hemma hos robin.
hans pappa sjussade hem mig i morse, då jag kastade i mig en halv frukost och åkte sedan till allians för en match som vi spelade riktigt dåligt och förlorade därmed.

nu har jag ont lite överallt på min kropp, blåmärken och en bula i huvudet från igår, och ungefär 10 brännsår (inte så skönt att duscha med dom) och ännu en bula i huvudet från matchen.

nu ska jag plugga religion och sedan är det tv som gäller hela kvällen :)
puss'

igår hittade jag och linn snygga glasögon


Kommentarer
Postat av: Anonym

diggar bilden på oss, så heta! hah <3

2008-12-15 @ 19:36:02
URL: http://linnlindstreom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0