tisdag

dagen började utan röst, men ju mer jag pratade desto bättre blev den. den är inte helt felfri än, men man hör iallafall vad jag säger! det gjorde inte hon i telefonen imorse när jag gjorde ett tappert försök till att svara. heh, synd för henne! och ioch med detta blir det ingen träning ikväll eftersom jag inte vill riskera att bli sjukare.

skoldagen gick fort och jag fick MVG på turismprovet, det satt ju inte helt fel. nu är religionsprovet också gjort så nu har jag inget som behöver pluggas till, riktigt skönt! så nu ska jag bara ta det lugnt och sen om tommy får igång bilen ska vi åka och kolla på en julklapp till mig :D mihi.

hörs sen'


och så får ni en snygging bild

Kommentarer
Postat av: sanne

va religions provet svårt? :/ åh jag vill också veta vad jag fick på turism...

2008-12-16 @ 16:41:45
URL: http://sannesweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0