för er skull

Brukar du komma i tid: japp
Vad hade du i din mun senast: choklad
När mår du bra: på häst ryggen
När blev du fotad senast: för någon timme sen
Hur känner du dig nu: hungrig
Kan du laga mat: nej
Vad pluggar du: ekonomi
Vad tycker du om fötter: dom är äckliga
Är du smart: japp
Vad har du på dig: mjukisar och linne
Är du aktiv i skolan: ibland så
Vad saknar du: min pappa
När och varför grät du senast: mins inte
Var det pinsamt att svara på det: nej
Hade du en bra kväll igår: javist hade jag det
Din favoritdryck på morgonen: oboy eller te
Vad ska du göra i sommar: jobba, utomlands, skåne, falsterbo mm
Är du nöjd med ditt liv: jovars
Vad vill du jobba som: polis
Har du tråkigt just nu: nope
Vad gör livet värt att leva: häst, vänner och familj
Vad i livet ångrar du: inget speciellt
Är du musikalisk: inte det minsta
Vad lyssnar du på för musik: blandat
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej det gör jag inte
Är du bortskämd: ibland
Är du trött: nejdå
Vad gör du imorgon: skola, träna

Din första
Operation: non
Första piercingen: öronen
Första bästa vän: anna?
Första priset: nån häst tävling förmodar jag
Första sporten du började på: ridning
Första husdjuret: världens bästa olle
Första semestern: skåne antar jag
Första konserten: aldrig vart på någon
Första kärleken: johan

Favoriter:
Filmer: eftersom skräck filmer bara sviker mig nu för tiden så vet jag inte
Tvprogram: bonde söker fru
Musik: olika
Dryck: dr pepper
Kroppsdel (på kille): bröst, hals/nacke, mage, rumpa.
Sport: ridning
Plagg: klänningar
Skola: celsius
Bok: gossip girl

Just nu:
Äter du: snart paj
Dricker du: inget
Ska du: snart äta
Lyssnar du på: TV:n i bakgrunden
Väntar du på: mami
Tittar du på: datorn

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: läppar
Kramar eller kyssar: båda
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: mage
Busig eller lydig: ? busig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0