yeyeye

jag är så usel, men det viste ni väl sen innan.... bullarna blev bakta och lite, men bara lite, plugg har gjorts. så himla värdelöst. har varit hemma hela dagen och hade kunnat pluggat såå mycket mer, men det är så typiskt mig. så vad har jag gjort under resten av tiden då? har ingen aning, bara att jag en stund låg i soffan och pinsamt nog spelade quadrapop, (det är nu ni ska skratta åt mig) men det resulterade i ett nytt rekord, så eve kan ju slänga sig i väggen! mohahah.

nu är jag bara rastlös och uttråkad, men ikväll blir det party med brudarna tillsammans med krille och co! det var ju ett tag sen så det ska bli kul :) jag ska dra mig ner mot stan vid kl 9 så bäst jag börjar fixa saker nu med tanke på hur lång tid det kan ta för mig ibland. heeeh

ta det lugnt ikväll'


samantha linn och sofie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0