fredag

dålig uppdatering på sistonde, men har faktiskt haft mycket för mig och spenderat lite tid hemma. 
nästa vecka är det praktik som ska blir väldigt skönt och tror det kommer bli rätt okej eftersom jag ska va med judith och sara ;) heeeeh, (jag kommer dö)

sitter förtillfället hos martin, och ska spendera kvällen här :)
imorgon är det norrköping som gäller :) och sen på söndag är det match, och jag räknar med att vi vinner!?
får se om dom tagit åt sig något nu, så det kan bli lite ändring!

vi kanske ses'

Kommentarer
Postat av: s

vi vinner! men du vi ska leka snart?

2008-03-01 @ 16:08:40
Postat av: ingrid

detkan du ge dig fan på att vi ska :)

2008-03-02 @ 15:29:36
URL: http://iingridpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0