fredag/lördag

Fredag
skolan var ganska kul, jag och sanne gjorde allt för att irritera killarna, ibland får man vara barnslig :) och på gympan var det hopprep, och det ska nog inte nämnas hur dåliga vissa var XD
efter skolan gick jag hem till martin och kolla lite på oth ;) sen begav jag och mamma oss till sofie för att äta middag och kolla på resor :) rååtaggad på att åka nu! :D
senare på kvällen stjussade mamma oss till nico där vi spenderade resten av kvällen (:

Lördag
gick upp ganska tidigt för att åka ner på stan med mamma och köpa presenter till kristine som fyller år i morgon! och till mig själv köpte jag en tröja, trosor och en plånbok! :) sen kom pappa och hämtade mig för han var ute och testade en bil, (som han även köpte sen). så tog vi en fika också. sen tog jag med mig olle hem igen :)
så nu blir det massa myyys med han <3

vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0