horgubbe

matchen slutade som väntat med vinst till oss 11-3 (Y)..
" ööhhuhuhu jävla glosögda horgubbe, ööhhuhuhu "


och jag är så trött, dock inte på det sättet att jag behöver sova utan jag är trött på dig, du lyssnar ju inte äns när jag pratar med dig. du bryr dig inte om vad jag har att säga eller vad jag gör. men vänta bara, för nu har jag tröttnat och tänker inte ha de så här! snart behöver du inte ha med mig o göra. du ska bara veta hur mycket det här sårar!!
och orka med något överhuvetaget. skiter i skolan imorgon, orkar inte se't.

fuckshit, nu ska jag jonina (som vanligt) min ensama säng och gå i ide. säg till om du vill vara med!

vi ses fan inte'

Kommentarer
Postat av: pussy

ken vill nog sova med dig, annars vet du att jag vill.. bebé!

2008-02-12 @ 23:38:40
Postat av: ingrid

Pussy: men ken är aldrig kontaktbar ju :( men du får gärna komma..

2008-02-13 @ 12:29:19
URL: http://iingridpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0