lördag, later

vid halv tre tiden åkte vi till stallet för en liten träff för dom som ska rida i de olika lagen nu under våren :) vi åt lite mat och pratade, sen var jag o  pappa tvugna att åka lite tidigare pga att det vankades match mot alunda i allians. den slutade dock med förlust, 10-1 oooh baby. jag gjorde målet..

sen dök det ju upp en fråga under matchen;
"varför måste ingrid gämt sjuta backhandskott?"
eeeh, jo kanske för om jag får bollen där eller om jag kommer med bollen och har den sidan till. knappast så jag vänder klubban till rätt sida och sen sjuter, GANSKA onödigt för då hinner de andra laget både ställa sig ivägen, ta bollen och dessutom slå ner mig. så, JAG ÄLSKAR MINA BACKHANDSKOTT <3<3<3 och ett tilläg bara, nästan hälften av mina mål jag gör är på det sättet, MEN NEJ jag lägger nog ner nu...

"varför måste du hela tiden gå med bollen själv när du endå bara blir av med den" :) hihi

nu ska jag sminka mig och sen åka till anna :)
vi kanske ses'

Kommentarer
Postat av: anna

haha så jävla ägd :D för det är så sant!

2008-02-22 @ 11:48:03
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0