mobilen

min mobil ramlade nyss ner på golvet och föll i bitar, och hur ofta händer inte det? jag kan verkligen inte ta hand om mina mobiler, den blir misshanlad varenda dag! och då resulterar ju det i att jag inte har något skal kvar på framsidan och knapparna sitter löst. och med tanke på min förra, som blev överkörd av en bil och inte bara en gång, utan två :O tog även ut mina aggritioner med hjälp av den, vilket ledde till ett antal kast i tegelväggar och så vidare.. dom har badat och även stekts vid vissa till fällen. men ibland har dom det bra med! :)

mitt nästa projekt får bli en stötdämpande och vattentät mobil =)


Kommentarer
Postat av: evelina

haha, jag är inte förvånad :P

2008-02-26 @ 20:19:43
URL: http://olofssonevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0