söndag, sista dagen på lovet

kom hem från skåne igår, och såklart hade jag en helt underbar tid där nere! :) helt sjukt vad man kan trivas bra i en annan stad! det blev en hel del mys med kusinerna, en tripp till danmark, och jag köpte godis för 350 kr, jag vet. men jag köpte faktiskt  en godis bil till stig (min fasters man) och en till regina som inflyttning present eftersom jag var i hennes nya lya för fösta gången :) och faktiskt en toblerone till min pappa och en till farmor :) så allt var ju inte till mig själv!
måste ju tillägga att jag älskar citygross! låt dom bygga det i uppsala förfan, jag skulle bosätta mig där direkt!!

kom som sagt hem igår och  då var det party hos sara! jag drog dock därifrån vid tolv för att åka hem till martin! jag saknade honom för mycket. och vi har haft det mys hela natten och morgonen :)

får knappt plats i mitt rum, har suttit här inklämd mellan stolen och bordet ett tag nu för min mamma hade nämligen bosatt ett tapetserar bord i mitt rum under tiden jag var borta och det tog fan upp hela rummet! (N)

nu ska jag äta lite tictac! =)
vi kanske ses'

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0