;/

såklart är jag fortfarande vaken. men kom och tänka på en sak: " ring mig när du har ny adress "  jaha, men det är lixom om 2 veckor. 2 vekor!  och jag vet att jag var otrevlig och kanske sa dumma saker, men det är för att jag saknar dig så fruktansvärt mycket. jag mår inte bra av det här och då tar jag ut det över dig eftersom jag själv anser att det här är ditt fel?! på söndag är det tävling, och det har du förmodligen glömt, det är bara hemma och inte någon jätte stor eller viktigt tävling, men om inte du, vem ska då komma ner och säga hur duktig jag var och hur bra det såg ut? det är när jag hör det från dig jag tar åt mig.
jag älskar att göra dig stolt pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0