dagen efter

sjukt rolig dag!
gårdagen började vid ett med att jag mötte linn vid willys för vi skulle handla lite. sen tog vi bussen ner på stan och träffade de fyra killarna med willys kassen ;) haha. sen åkte vi vidare till sofie. där vi hade det mys, vi åt och fixade oss och vid åtta gick vi till ted där det vankades fest. och där var det väldans trevligt :) vid halv 12 tog vi bussen in till stan, väldigt trevlig busschafför med tycker jag ;D vid tolv slaget var det perfekt, men sen när man är i på fel ställe vid fel tillfälle händer det grejer. men det var inget jag lät förstöra min kväll. utan vi fortsatte ha kul :) träffade massor med roligt folk på stan. hängde utan för max ett tag, precis som alla cooola människor. vid ett begav vi oss till nästan polishuset för och möta upp edgar och co, men var tvungna och gå till luthagen igen då vi stötte på kostymnissarna som bar på pusskalas XD. haha. sedan begav vi oss hemåt, det tog oss över två timmar att gå till svartbäcken från luthagen, som i vanliga fall tar ungefär en kvart.  kan bero på att det förekom en del på vägen; vi cyklade med stödhjul, vi låg vid tunneln och red, vi busade rejält, vi hittade en trattskalle/dumstrut, vi invigde det nya året (kommer film om jag lyckas komma på hur man lägger in den här (A) ), vi dansade och hade rajraj, en moppe säger jag bara, röj i trappen med bland annat tant sveas rulator, och roligare än det har jag nog aldrig haft! haha sen hände det en del andra saker med som vi inte delar med oss av :) höjdpunkten på kvällen var verkligen hemfrärden! kom innan för dörren vid halv 6 om jag inte mins fel. sen så börjades det äta chips godis och läsk :) då hade vi NYTT FRÅN TRAGISKA HÄNDELSER, alltså nyhetsrapporter över vad som hände, bla på andra sidan av sofies telefon. Jag vet att Linn uppskattade det iaf :)
tack för en underbar dag tjejor, ni är bäst. även fast saker händer lägger vi det åt sidan förtillfället, och gör istället dagen till den bästa! jag älskar er<3


image86

Kommentarer
Postat av: sofie

kvällen var underbar , speciellt på vägen hem ,. jag älskar dig

2008-01-03 @ 00:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0