dagens träning :)

till och börja med får jag väl säga att (enligt mig själv) gick det väldigt bra för mig på träningen idag :) och ikväll bjöd jag lite på mig själv också :)

började med att jag johanna sara och sofie, hoppade upp på stenen (like old times XD) och ylade och dansade lite, sedan monade vi mot några yngre killar som stog en bit bort och spanade! HAHA.  dom gillade det!

sedan under en vattenpaus klagade vi på att det är så kvavft i hallen så vi började spekulera över att vi kunde sätta in fläcktar i hallen, och då började fantasin flöda i huvudet på mig så jag började asgarva samtidigt som jag hade vatten i munnen så satte det i halsen och fick då även andnöd och sedan kom "vattnet" upp igen, ur både nästan och munnen. inte så fräscht må jag säga.. ;D haha

sen så avslutade jag kvällen med att spotta johanna rakt i fejjan :O  förlåt baby än en gång (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0