fredag

åkte från martin vid kl ett idag, åkte direkt till lägenheten för dom var där och fixade. rev lite mera tapet, och det är bara lite i hallen kvar, sen är tapet rivningen klar!!! nu är även lite mer golv lagt och köket är snart klart! vi var även och hämtade nästan all tapet idag, så snart ska vi väll börja med det :)  och planerna var ju att vi skulle flytta till nästa helg, men förmodligen blirdet ändrat till helgen därefter, så nu är det 2 veckor kvar i sånna fall. så hinner vi väll bli någorlunda klara! 

nyss när jag åt kollade jag på bollibompa, och det var en riktig besvikelse :( så himla dåligt, det var ju as bra när jag var liten :O  nu visar dom bara skit saker ju.. stackars mina barn sen, då kommer det ju vara ännu sämmre :O

kvällen ska jag spendera framför tv'n me goodis och läsk :)  ska sova tidigt i kväll med, för imorgon blire till o gå  upp tidigt eftersom jag ska riva tepet, innan jag ska till stallet (Y) great, men men, vi måte ju bli klara i år helst..

vi kanske ses fuckers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0