fredag

först och främst måste jag ju berätta dagens roligaste! vi var på väg från en lektion då jag råkade först gå rakt in i sara så hon gick vidare in i johanna som gick in i judith (det vart lite domino) precis efter det gick jag in i en dörr öppning och tappade även min penna så jag böjde mig ner för att ta upp den då oskar puttar in mig i väggen och sen när jag fått tag i pennan  "böjer jag mig upp" igen och råkar stampa nån kille rakt på foten (han dök upp  från ingenstans) och så skriker jag; aj, fast det borde vart han som gjort det :O så skyndade jag därifårn (A) och allt det där hände på bara några sekunder :O men jag roade dom andra iaf, det var mitt mål!

kom precis hem från stan, åkte ner dit efter skolan och spenderade typ en timme inne på skopunkten tillsammans med judith. och tre par skor inhandlades :D så nu är jag nöjd och belåten :) hihi..
ska bege mig till skafferiet och inhandla cola och även utforska det stora sortimentet dom har ;)

vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0