grannen min'

ibland är jag elak. för lite mer än ett år sedan fick vi en ny granne. och allt jag gjort honom sen han flyttade hit är att förstöra för honom. jag river upp hans buskar  och blommor som han planterar hej vilt över allt. men han planterar envist ner dom igen gång på gång. han planterar dom till och med långt ut i skogen. (det är allmän plats, där vem som helst får gå, men om någon vistas i närheten så skriker han rakt ut) och bland sina små rabatter ställer han ut små djur, tex, gätter. han lägger ut plastmorötter och liknande. hur normalt låter det? XD han lägger även ut porslins änglar i träden/buskarna och på marken.. och nu när det är vinter så sätter han, precis som dom flesta andra människor, upp ute belysningar. men jag tror nog han sätter upp det för att slå alla andra. för han har dom över allt. han har även med denna belysnings inrett bla skogen, och såklart även på framsidan. som jag glatt drar ner lite titt som tett när det inte ser ut som han är hemma. till min förvåning har den ena på fram sidan inte varit tänd på ett tag. så idag när jag med nöje ryckte ner den upptäckte jag att ena sladden hade gått av, det är säkert jag som dragit sönder den :O och det kommer ju vara ganska uppenbart vem som hållt på och sabba för han när jag försvinner. men vad gör det?
jag har ju ialla fall haft kul åt det!  


Kommentarer
Postat av: evelina

fittan din onda fan :P

2008-01-08 @ 23:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0