heh

det där med pasta var väll mer ett skämt, jag tog mig istället, tro det eller ej, en sillmacka :D fett gott =) och  ja, jag älskar sill, har ätit och älskat det sedan jag var bebis då pappa lurade i mig det  :) hittade även 4 choklad kakor i kylskopet med, är det inte min lyckodag så säg!

och eftersom jag är med i bil-gänget numera (bilresorna till träningarna) ska vi fira det i bilen idag. Det blir shots, partyhattar och serpentiner! :) är inte det party så vet inte jag vad party är!!
bäst jag går och byter om nu!

Kommentarer
Postat av: anna

aha okej. men har hört att skolan är väldigt fräsh och så, snygga lokaler och bra lärare! haha, men maten får man ta på köpet. antar att det kanske finns ett fik i byggnaden? (A) asså, jag vet ju vem du är eftersom du är väldigt mycket med Martin Holm, som i sin tur är kompis med Martin Frank.. och sen så har jag pratat med Josefine lindeberg lite om gymnasieval, och vet ju att ni är kompisar och så. :)

2008-01-24 @ 22:59:01
URL: http://syses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0