krig

imorse la jag inte märke till något för då var jag väll mer eller mindre som en död människa. men senare idag när jag kom hem så märkte jag att min granne så klart hängt upp sin belysning igen, så jag hoppade glatt upp och drog ner den :) när jag nu senare på kvällen gick ut upptäckte jag att BELYSNINGEN ÄR BORTA!  jag rusade glatt in och berättade för mamma, men hon bara skrattar åt mig (A) *-)
the war is over, OCH JAG VANN :) mohaha

löjligt tycker väll ni, och taskigt att inte låta han pynta. kanske det.  men jag är sån och jag gillar't :)




Kommentarer
Postat av: pussy

det lär vi ju fira ingrid, nu när han äntligen gett upp? ses i fyrishov, jag står för shottarna .. mjau

2008-01-07 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0