lördag

idag blev jag väckt kl elva, gick upp och kollade på summerland :D det är så jävla bra! haha. sen åkte vi och målade lite och sånt. kvällen är ännu oplanerad.

väldigt spännande grannar får jag ju med! dom två under mig är gamla gubbar, den ena var 90 år och den andra mötte min morbror i trappen en gång, så han att det var två punkare som skulle flytta inöver honom, "Jaha, vad bra :)" svarade han, han vet väll antagligen inte äns vad det är.. han är väll lika rutten som den andra antar jag. grannen vägg i vägg är en ganska ung man och dom över har jag ingen aning om..  det låter väll kul! fast det är ju ganska många mer hus där så :b
och enligt min mamma hade det vistats snygga gillar på gården, mohaha. i like :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0