lördag

dålig uppdatering, jag vet! men det är för jag inte haft tid och igår packade jag ner datorn! kan ju även berätta att nu förtiden bor jag i salabacke :D iihh.
flyttade alltså hit idag. kl åtta om våran flytt hjälp, som besod av 4 starka karlar ;) haha. inklusive mig mami och kristine. och vid elva kom sofie med fika! och så hjälpe hon med till! körde sammanlagt 3 gånger bara och det gick jätte fort! var klara vid typ ett.  och då hade vi fikat och ätit och sånt med (: även inga-lill var här och hjälpte till lite! 
sjukt mycket saker har vi, och vi är ju numera även kända på spikgatan (H) haha. besöker stället minst två gånger om dagen. idag var vi väll där typ 5 gånger ;) hängde tillochmed på låset :D haha. 
 
och sen halv fem kom pappa och hämtade mig och sofie, hade nämligen match i norrtälje!  vann med 4-3 (: gjorde ett mål. spelade dock inge bra, pga att jag under uppvärminingen gjorde ngt med benet så först kunde jag knappt springa alls men sen gick de över lite. men det gör fortfarande sjukt ont "/


och imorgon ska jag upp kl 6 (Y) ska nämligen jobba..
trevligt det, hade väll tänkt sova typ nu, så jag orkar upp :) heeeeh.
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0