lördag

dagen började med att gå upp kl nio för sen kom tommy hit, så åkte vi och kollade på duschar, och har nu beställt en :) sen åkte vi till ikea för att inhandla garderoberna :) och det var så mycket saker så vi fick åka två gånger och jag fick inte plats i bilen :( först åkte dom hem med mammas så jag fick underhålla mig själv ett tag på ikea. sen plockade vi ihop mina saker och åkte hem med dom, så jag fick klämma in mig uppe på grejorna längst bak i bilen ;)
sen åkte jag ner på stan och solade med anna (:

och nu har jag fått in det mästa i garderoben :) dock saknas det en dörr, fanns nämligen bara en, så ska åka och inhandla dom andra nästa vecka!
nu ska jag joina anna, som degar i sängen framför barnprogramen :D hihi. sen kommer fisen och då blir det till att vandra till willys för att ingandla feta saker!

vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0