måndag, och match

såklart gick dagen as segt bara för att jag gick och längtade tills kvällen ;) haha och måste ju bara berätta att jag klarade fas fordon på trafikkunskapen XD även fast ingen fattar men... :) hihi

efterskolan kom pappa och hämtade mig så åkte vi och hämtade min väska lite snabbt sådär och drog en donken för lite omväxling :) sen åkte vi till stallet och jag red och skyndade sedan vidare till allians råååtaggad me mjullisar och stövlar, HETT! ohjaa. kollade lite på martins match sedan var det dags för oss och riktigt kul att se att alla var taggade och verkligen spelade för att vinna, dock var det lite virrigt i sista perioden men annars en super match :) som slutade 3-0  till oss! härligthärligt! och jag gjorde två av dom målen! :) måste också tilllägga att det är min pappa som står till tjänst för andra målet jag gjorde! tackartackar. :)
det bästa på matchen var endå när jag och johanna gick runt och gjorde parningsljudet, så det andra laget stog och garva åt oss, men tror dock inte dom såg vart det kom ifrån ;) haha. johanna är sexig om ni inte viste det! :)
och så svek KEN mig, han vistade sig inte under matchen en enda gång ;(  mitt hjärta är helt tomt.

lite problem har jag nu också.. stack nämligen mig själv i benet idag i skolan, med min stift penna så fastnade udden så jag fick springa till toan och plocka bort den, men halva sitter kvar
:( och jag får inte bort det. och det är ju inte bra att ha blyerts i benet lixom.. help me?  (A)

vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0