måndag

idag gick jag upp 45 minuter innan jag började, fett skönt!! vid den tiden brukade jag sätta mig på bussen (; haaah.
efter skolan var jag och tränade, det gick ganska bra. och sen på vägen hem åkte vi en annan väg hem och  då hamnade vi på en återvändsgränd :O, då lacka pappa på mig för att jag inte hittar :(

haha loggade nyss in på min lunar, och där hittade jag massor med gamla bilder ;) haha, vilka minnen! det var tider det.

nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite på engelskan, och jag hoppas av hela mitt hjärta ( haha ? ) att du med gör det eve!! försökte nämligen få henne att plugga på lektionen idag! men det skulle hon minsan inte! hon sa att hon skulle plugga ikväll och det tror jag ju hur mycket jag vill på *-)

vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0