måndag

matchen igår, som jag och nog dom flesta andra var inställda på att vinna och vi höll även på att göra, slutade 5-4 till teknologerna. (Jag gjorde 2 mål) jag lackar som satan, dels på min tränare. 2 minuter kvar på matchen och det står 4-4 och han gör inte ett skit fören när det är 30 sekunder kvar på matchen då dom gör ett mål, då kan han minsan ändra på saker, kanske borde kommit på det nån minut tidigare.. men det är ju bara min åsikt.
men jag trodde man alltid går in för att vinna, och åtminstonde satsar lite. MEN ICKE...

ganska seg dag i skolan, typ 3 timmars hål. men den underhölls av hår XD bland annat uppkört i min mun, och jag kallar det mobning :(  heeh.
sen efter skolan har jag vart och tränat, och det gick bra :) sen åkte vi och hämtade vårt köksbord! och så kommer förmodligen duschen nu i veckan (Y) snart så saknas inget längre :D

även pluggat matte med, först fattade jag ingenting, men nu börjar bitarna trilla på plats och jag känner en oerhöd lättnad!  annars ska jag ta hit martin i morgon så han får hjälpa mig XD

vi kanske ses'


Kommentarer
Postat av: evelina

passa dig ink! Imorgon kommer det mer mobbning :D

2008-01-28 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0